Jak funguje zákaznický panel

Jak to funguje Jak funguje zákaznický panel
1

Zákazník otevře
Reservo Eats na vašem webu

Na webu máte umístěný odkaz nebo tlačítko s nápise „Rozvoz on-line“ a zákazník je po kliknutí na něj vyzván v aplikaci Reservo Eats k zadání adresy.

2

Systém ověří, zda adresa leží ve
vámi nastavené zóně

Jako správce aplikace si můžete nastavit libovolný počet rozvozových zón. Pokud zákazníkem zadaná adresa leží v některé z nastavených zón (oblastí, pásem), zákazník může pokračovat v objednávce.

3

V naší aplikaci zákazník
vidí vaši nabídku a objedná

Vaše nabídka je zákazníkovi přehledně prezentovaná a zákazník jednoduše vkládá položky z vaší nabídky košíku. Nakonec objednávku odešle a čeká na vaše potvrzení.

4

Zákazník je informován o
aktuálním stavu své objednávky

V okamžiku potvrzení objednávky vaším personálem zasíláme automaticky e-mailem zákazníkovi potvrzení a souhrn objednávky. Při předání objednávky kurýrovi informujeme zákazníka SMS zprávou.

5

Zákazník obdrží dotazník
spokojenosti k vyplnění

Zpětná vazba od zákazníků je cenným ukazatelem kvality vašich služeb a případného prostoru pro zlepšení, ale špatně se získává. Aplikace Reservo Eats to vyřeší za vás!

Chcete vyzkoušet Reservo Eats? Ozvěte se nám

Reservo.cz s.r.o.

Vítězslava Nováka 425
539 73 Skuteč

IČ: 076 72 209
DIČ: CZ07672209

Registrace v oddílu C 42845
u Krajského soudu
v Hradci Králové

774 326 994